Powered by Blogger.

Κρίστη Παπαδοπούλου: "Κάνω σχέδια, για να τα ανατρέπω"

Κρίστη Παπαδοπούλου. Μια νεαρή ηθοποιός που κατάφερε να... κλέψει τις εντυπώσεις.
Το πρώτο πράγμα που σκέφτεσαι, όταν την ακούς, είναι ότι είναι πολύ γλυκιά και με έντονο το στοιχείο του χιούμορ. Έπειτα, απορείς για το γεγονός ότι είναι τόσο προσιτή.  Αργότερα, απολαμβάνεις απλώς την αύρα της. Στο τέλος έχεις την εντύπωση ότι θα ήθελες να μείνεις μαζί της για πολύ ώρα ακόμα...

Ε:Καταρχήν πες μου μερικά στοιχεία για εσένα, για το χαρακτήρα σου.
Α:Προτιμώ να λένε οι άλλοι για μένα και όχι εγώ για τον εαυτό μου, αλλά είμαι σίγουρη πως είμαι πεισματάρα.

Ε:Πώς ήταν τα παιδικά σου χρόνια;
Α:Ευαίσθητα, τρυφερά, με παιδικότητα, αλλά συνάμα και πολλή ωριμότητα.

Ε:Πότε άρχισες να αισθάνεσαι ότι πρέπει να ακολουθήσεις το δρόμο της υποκριτικής;

Α:Μπορώ να πω πολύ αργά. Λίγο πριν δώσω εξετάσεις για τη δραματική σχολή.

Ε:Ποιος ο ρόλος της μητέρας σου, Έλενας Παπαδοπούλου, στην απόφασή σου να ακολουθήσεις την υποκριτική;
Α:Αποτρεπτικός. Δεν ήθελε να ασχοληθώ με κάτι που είναι τόσο ψυχοφθόρο. Ήθελε να μη δυσκολευτώ στη ζωή μου σε επαγγελματικό επίπεδο, γι’ αυτό με απέτρεψε.

Ε:Βρήκες πόρτες ανοικτές ή κλειστές, λόγω του ονόματος της μητέρας σου;
Α:Στάθηκα πολύ τυχερή και στην Ελλάδα και στην Κύπρο. Προχωρώ με την αξία μου, αλλά πρέπει να πείσω ότι πραγματικά δε με βοήθησε κανείς. Αυτό θα φανεί μέσα από τα χρόνια και από τη σκληρή δουλειά.

Ε:Πώς αισθάνθηκες την πρώτη φορά που σε κάλεσαν για οντισιόν;

Α:Απεριόριστο άγχος, αλλά και λαχτάρα να πάω καλά. Το αστείο της υπόθεσης είναι ότι τραγούδησα στον σκηνοθέτη όπερα και εκεί που ήμουνα σίγουρη ότι θα του αρέσει μου είπε: «μπορείτε να μας πείτε κάτι πιο ήρεμο δεσποινίς, γιατί καίγομαι στον πυρετό και δεν μπορώ να συγκεντρωθώ;»

Ε:Ταυτίζεσαι με ένα ρόλο που υποδύεσαι;
Α:Δεν μπορώ να πω ότι ταυτίζομαι, αλλά ότι σκέφτομαι συνέχεια καταστάσεις του χαρακτήρα της ζωής του και αντιδράσεις που θα μπορούσε να έχει.

Ε:Ποια είναι η δική σου αντίδραση, όταν βλέπεις τον εαυτό σου στην τηλεόραση; Κάνεις την αυτοκριτική σου;
Α:Στην αρχή τσαντιζόμουνα, γιατί δεν μπορούσα να με βλέπω, να με ακούω. Ένιωθα ότι οι άλλοι με γνωρίζουν καλύτερα από ό,τι εγώ. Τώρα πια απλά εμβαθύνω μόνο στην υποκριτική.

Ε:Με τη δημοσιότητα που δίνεται στο όνομά σου, πώς ανταπεξέρχεσαι;
Α:Με αγχώνει το αντίκτυπο που μπορείς να έχεις πάνω στον κόσμο, πρέπει να είσαι πολύ προσεχτικός στο οτιδήποτε.

Ε:Πιστεύεις ότι υπάρχουν τα διάφορα «γκέτο» στην τηλεόραση;
Α:Σε όλους τους χώρους υπάρχουν, πόσο μάλλον στην τηλεόραση και ειδικά σε μια κοινωνία σαν τη δικιά μας.

Ε:Πόσο τυχερή έχεις σταθεί επαγγελματικά και με τι κριτήριο διαλέγεις να απαντήσεις θετικά σε μια πρόταση τηλεοπτική ή θεατρική;

Α:Μπορώ να πω πως είμαι από τις τυχερές της γενιάς μου μέχρι στιγμής, αλλά για να παραμείνει αυτό, οι επιλογές που γίνονται είναι πολύ επιλεκτικές! Δόξα τω Θεώ, έχω πολλές προτάσεις και για πρωταγωνιστικούς ρόλους, αλλά δεν μπορώ να δέχομαι τα πάντα, γιατί μετά θα γίνω μαϊντανός.
Τα κριτήρια αλλάζουν με βάση τις προτάσεις που γίνονται..

Ε:Ποιο είναι το μεγαλύτερο ελάττωμά σου;
Α:Όταν θέλω να πω την αλήθεια, τη λέω χωρίς να σκέφτομαι αν θα ενοχλήσει κάποιον.

Ε:Τι φοβάσαι περισσότερο και γιατί;
Α:Να φύγουν από τη ζωή άνθρωποι που αγαπώ και εκτιμώ.

Ε:Τι απεχθάνεσαι περισσότερο;
Α:Όταν δεν υπάρχει σεβασμός.

Ε:Αν μπορούσες ν’ αλλάξεις κάτι στον εαυτό σου, ποιο θα ήταν και γιατί;
Α:Να είμαι λιγότερο ευαίσθητη.

Ε:Τι άλλο σε ενδιαφέρει εκτός από το θέατρο, το σινεμά και την τηλεόραση;
Α:Η μουσική και ο χορός. Χωρίς αυτά τα δυο νομίζω δε θα μπορούσα να ζήσω. Μου δίνουν δύναμη να προχωράω.

Ε:Κάνεις σχέδια στη ζωή σου;
Α:Κάνω σχέδια, για να τα ανατρέπω.

Ε:Η εξωτερική εμφάνιση σήμερα σε έναν άνδρα ή γυναίκα ηθοποιό παίζει ρόλο;
Α:Κάποιοι το θεωρούν απαραίτητο. Είναι ένα προσόν σαφώς, αλλά δε σε κάνει καλύτερο ηθοποιό, ούτε πιο έξυπνο και διαφορετικό.

Ε:Ποιες λέξεις ή φράσεις χρησιμοποιείς περισσότερο;
Α:Κάθε βδομάδα αλλάζω φράσεις, εξαρτάται με τη διάθεση και την παρέα.

Ε:Εάν συναντούσες το Θεό, τι θα ήθελες να του πεις;
Α:Πως θα έκανα τον κόσμο λίγο πιο ευτυχισμένο.

Ε:Ποιο είναι το μότο σου;

Α:Winning is a state of mind

Ε:Τι είναι αυτό που σου λείπει και ονειρεύεσαι να το πραγματοποιήσεις κάποια στιγμή;

Α:Οι άνθρωποι είμαστε άπληστοι και θέλουμε πάντα περισσότερα. Δε νιώθω ότι μου λείπει κάτι, αλλά πάντα θα θέλω να μαθαίνω κι άλλα και να κάνω κι άλλα.

Ε:Οι φιλίες που έχεις  είναι περισσότερο με άνδρες ή με γυναίκες;
Α:Μου είναι πιο εύκολο να κάνω παρέα με άνδρες, γιατί δεν έχουν την ανάγκη να σε κουτσομπολέψουν και να σου πουν κακίες, αλλά παρ’ όλα αυτά έχω και γυναίκες φίλες που τις αγαπώ πολύ.

Ε:Πόσο προσέχεις τον εαυτό σου στον καθρέπτη του σπιτιού σου και πόσο σου αρέσει να είσαι η «ωραία» της παρέας;

Α:Προσέχω την εμφάνισή μου, όποτε θέλω για να νιώθω η ίδια καλά. Πιστεύω ότι κάθε γυναίκα πρέπει να είναι γυναίκα, αλλά δε θέλω να προκαλώ τα βλέμματα. Όταν είμαι με φίλους, απλά θέλω να περνάω καλά!

Ε:Ποιον θεωρείς δάσκαλο εσύ, όσον αφορά στην υποκριτική;
Α:Αντρέας Βουτσινάς, μεγάλος δάσκαλος, Λίνα Λαμπράκη, Πέτρος Ζηβανός ήταν οι άνθρωποι που με επηρέασαν.

Ε:Δεσποινίς Τζούλια. Μια θεατρική παράσταση στην οποία πρωταγωνιστείς. Πες μας περισσότερα για το ρόλο σου και τη συνεργασία σου με τον Αλέξη Γιωργούλη.

Α:Ένας πραγματικά δύσκολος ρόλος, με πολλές απαιτήσεις. Είναι μια αρχόντισσα που μόνο αυτό δεν είναι. Οι τίτλοι που μας βάζουν τελικά δεν είναι ποτέ αυτό που είμαστε. Είναι ένα κορίτσι που ψάχνει να βρει την πραγματική αγάπη και θέλει να την κρατήσει αιώνια.
Ο Αλέξης είναι ένας άψογος άνθρωπος. Ταλαντούχος, έξυπνος και πολύ καλό παιδί. Έχω να μάθω πολλά από αυτόν.


Συνέντευξη: Στέλλα Σουρμελή





0 comments