Powered by Blogger.

Ζωή Κυπριανού: «Είμαι πολύ αυθόρμητη και τελειομανής»

Ζωή Κυπριανού. Χρειάζεται αλήθεια συστάσεις; Από τις πολύ αγαπημένες ηθοποιούς στην Κύπρο. Μια γυναίκα έξω καρδιά. Ακόμη και όταν είναι στενοχωρημένη θα το αφήσει για το δικό της εαυτό και τους πολύ δικούς της ανθρώπους.
Δε μεμψιμοιρεί, δεν παραπονιέται και δεν γκρινιάζει. Από τους λίγους ανθρώπους που θα ακούσεις να θεωρούν τον εαυτό τους τυχερό.
Ταλαντούχα σε ό,τι και αν κάνει. Αγαπά τον κάθε ρόλο, την κάθε παράσταση, έστω και αν δεν της αξίζει.
Διδάσκει στο θέατρο των φυλακών εδώ και 20 χρόνια. Βλέπεις τα μάτια της να φωτίζονται και τη φωνή της να αλλάζει τόνο, όταν αναφέρεται σε αυτό της το λειτούργημα.
Σήμερα ανοίγει την καρδιά της στη ΓΥΝΑΙΚΑ.  



Ε:Εσωτερικά πώς βρίσκουμε τη Ζωή Κυπριανού αυτή την εποχή;
Α:Μια χαρά. Καινούργια σεζόν. Νέα ξεκινήματα, νέες σειρές, νέα θεατρικά. Ώστε είμαι μια χαρά! Αισιόδοξη πάντα.

Ε:Ανήκεις στο καλλιτεχνικό στερέωμα της Κύπρου πολλά χρόνια. Είσαι ευχαριστημένη μέχρι τώρα ή όχι;
Α:Θεωρώ τον εαυτό μου πολύ τυχερό. Τελειώνοντας τη σχολή μου στην Ελλάδα, μπήκα αμέσως στο θέατρο, στο Σατιρικό συγκεκριμένα, που για μένα υπήρξε ένα μεγάλο σχολείο. Δουλεύω συνέχεια από τότε και βλέπω ότι χρόνο με το χρόνο υπάρχει μεγάλη εξέλιξη και στο θέατρο και στην τηλεόραση στην Κύπρο.

Ε:Έχεις μετανιώσει ποτέ για αυτό που κάνεις;
Α:Ποτέ. Η κάθε δουλειά έχει και τα πάνω της και τα κάτω της. Όταν είμαστε θετικοί με καλή διάθεση και πάνω από όλα αγαπάμε αυτό που κάνουμε, όλα μας έρχονται καλά. Δε μετανιώνω ποτέ που επέλεξα να γίνω ηθοποιός. 

Ε:Ο κόσμος σε έχει γνωρίσει μέσα από τους κωμικούς ρόλους. Πιστεύεις ότι έχει αλλάξει τώρα πια αυτό;
Α:Θεωρώ ότι ένας ηθοποιός πρέπει να κάνει τα πάντα. Να παίζει δραματικούς και κωμικούς ρόλους, να χορεύει, να τραγουδά. Πιστεύω ότι δεν πρέπει να βάζουμε ταμπέλες. Τι σημαίνει δραματικός ή κωμικός ηθοποιός; Μπορεί να μου ανατεθεί ένας κωμικός ρόλος στην τηλεόραση και ταυτόχρονα να παίζω σε ένα δραματικό ρόλο στο θέατρο.

Ε:Εσύ τι προτιμάς;
Α:Εγώ προτιμώ μια καλή συνεργασία, που σημαίνει: ένα ενδιαφέρον έργο ή θεατρικό ή τηλεοπτικό ή κινηματογραφικό, με καλούς συνεργάτες. Να υπάρχει χημεία ρε παιδί μου. Είναι κάτι που πιστεύω πολύ και θέλω να συμβαίνει στη δουλειά, στη φιλιά, στον έρωτα.

Ε:Πιστεύεις ότι υπάρχουν τα διάφορα γκέτο στα καλλιτεχνικά δρώμενα της Κύπρου;
Α:Δεν ξέρω. Δεν ανήκω πουθενά και δε με ενδιαφέρει. Κάνω τη δουλειά μου όσο πιο καλά μπορώ, περνώ όμορφα στις συνεργασίες μου και τίποτα άλλο.

Ε:Έχεις «ψωνιστεί» κάποια στιγμή;
Α:Αγάπη μου, τι να ψωνιστώ; Για το όνομα του Θεού. Ξέρω ότι είμαι στην Κύπρο, όχι στο Χόλυγουντ. 

Ε:Πού θα σε δούμε τηλεοπτικά φέτος;
Α:Φέτος θα είμαι στο ΡΙΚ. Στην καθημερινή σειρά του Κλείτου Κλείτου «Μοιραία Φεγγάρια». Μια πολύ αξιόλογη δουλειά.

Ε:Πώς επιλέγεις τον κάθε σου ρόλο;
Α:Ένα καλό σενάριο, με καλούς συντελεστές νομίζω ότι είναι η ιδανική συνταγή.


Ε:Μετά την απομάκρυνσή σου από τον ΘΟΚ, θα σε δούμε κάπου θεατρικά;
Α:Προς το παρόν δεν έχω κάποια θεατρική πρόταση. Αν έρθει στο μέλλον, καλώς να ορίσει. Το αγαπώ πολύ το θέατρο και όταν δεν έχω κάτι, νιώθω ότι κάτι μου λείπει.

Ε:Διδάσκεις στο θέατρο των φυλακών πολλά χρόνια τώρα. Μίλησέ μας για αυτή τη συνεργασία;
Α:Λοιπόν, είκοσι χρόνια Φυλακισμένο θέατρο. Ωρίμασα, προβληματίστηκα, ευαισθητοποιήθηκα, άλλαξα γενικά πολύ σαν άνθρωπος. Θεωρώ ότι όλοι οι άνθρωποι έχουν δικαίωμα σε μια δεύτερη ευκαιρία.

Ε:Θα ανεβάσετε καινούργιο έργο τέλος του μήνα, αν δεν κάνω λάθος;
Α:Ναι! 27 του Σεπτέμβρη στο Δημοτικό Θέατρο Λατσιών, στις 8.30 το βράδυ με το έργο: «Προίκα μου αγαπημένη», του Δημήτρη Ψαθά. Στο έργο λαμβάνουν μέρος στους αντρικούς ρόλους, κατάδικοι των φυλακών και στους γυναικείους, η εργοθεραπεύτρια, δυο ψυχολόγοι και εγώ.
Η είσοδος είναι συμβολικά 2 ευρώ και όλα τα έσοδα θα πάνε στο Ταμείο Ευημερίας των καταδίκων.

Ε:Στη σημερινή εποχή που ζούμε, υπάρχει ο έρωτας στη ζωή μας;
Α:Ο έρωτας είναι το οξυγόνο στη ζωή μας. Χωρίς αυτόν δεν υπάρχει αέρας-χαμόγελο-όνειρα. Και μη μου πείτε ότι στην εποχή που ζούμε ο έρωτας παραμερίζεται. Αυτά είναι βλακείες. Για τον έρωτα πάντα υπάρχει χρόνος.

Ε:Πόσο ρόλο παίζει το χρήμα στη ζωή σου;
Α:Κανένα ρόλο. Τα λεφτά στη ζωή μου είναι για να περνώ καλά, να είμαι εντάξει στις υποχρεώσεις μου. Τίποτα άλλο. Φτάνει να υπάρχει δουλειά.

Ε:Η απόλυτη ευτυχία για σένα είναι;
Α:Η υγεία των δικών μου ανθρώπων.

Ε:Ποια θεωρείς ως τη μεγαλύτερη επιτυχία σου;
Α:Δεν ξέρω. Μπορεί να έρχεται στο μέλλον.

Ε:Ποιο φυσικό χάρισμα θα ήθελες να είχες;
Α:Τι εννοείς; Δίμετρη, ξανθιά με πράσινα μάτια; Όχι καλέ. Μια χαρά είμαι. Με αγαπάω.

Ε:Ποιο είναι το μεγαλύτερο ελάττωμά σου;
Α:Δεν ξέρω αν είναι ελάττωμα: είμαι πολύ αυθόρμητη και τελειομανής. Και στα λόγια και στις πράξεις.

Ε:Πού θα ήθελες να ζεις και γιατί;
Α:Από την Πόλη Χρυσοχούς μέχρι τον Πύργο Τηλλυρίας σε ένα σπιτάκι στη θάλασσα. Θεωρώ το καλύτερο κομμάτι της Κύπρου! Το λατρεύω.

Ε:Τι φοβάσαι περισσότερο;
Α:Το θάνατο;

Ε:Τι απεχθάνεσαι περισσότερο;
Α:Τους δήθεν.

Ε:Αν μπορούσες ν’ αλλάξεις κάτι στον εαυτό σου, ποιο θα ήταν και γιατί;
Α:Να μην εμπιστεύομαι τόσο εύκολα τους ανθρώπους.

Ε:Ποιο είναι το βασικό γνώρισμα του χαρακτήρα σου;
Α:Το χιούμορ μου νομίζω!! Μ’ αρέσει να αυτοσαρκάζομαι.

Ε:Για ποιο πράγμα έχεις μετανιώσει περισσότερο;
Α:Που εμπιστεύτηκα κάποιους λάθος τελικά ανθρώπους.

Ε:Τι εκτιμάς περισσότερο στους φίλους σου;
Α:Την εχεμύθεια. Αυτό σημαίνει για μένα φιλία.

Ε:Τι σε ελκύει πάνω  σε έναν άνδρα;
Α:Το βλέμμα.

Ε:Ποιες λέξεις ή φράσεις χρησιμοποιείς περισσότερο;
Α:Άτε ρε!! Πε μου αλήθκεια!!

Ε:Ποια είναι η αγαπημένη σου ασχολία;
Α:Να φτιάχνω τον κήπο μου, τις γλάστρες μου. Γενικά η επαφή με το χώμα, τη γη, είναι για μένα η χαλάρωσή μου.

Ε:Σε ποια περίπτωση θα έλεγες ψέματα;
Α:Για να μην πληγώσω κάποιον.

Ε:Σε ποια λάθη δείχνεις τη μεγαλύτερη επιείκεια;
Α:Όχι σε λάθη. Μόνο σε λαθάκια.

Ε:Ποια θα θεωρούσες ως τη μεγαλύτερη κακοτυχία;
Α:Δεν πιστεύω σε αυτά. Πιστεύω μόνο στη θετική σκέψη.

Ε:Κάνεις σχέδια στη ζωή σου;
Α:Ναι μέχρι την επόμενη. Τόσο μακριά.

Ε:Έχεις πονέσει στη ζωή σου;
Α:Εμπειρία είναι αυτό που παίρνεις, όταν δεν παίρνεις αυτό που θέλεις. Προχωράμε μπροστά.

Ε:Τι άλλο σε ενδιαφέρει, εκτός από το θέατρο και την τηλεόραση;
Α:Με ενδιαφέρει να είναι καλά η οικογένειά μου, οι φίλοι μου και οι δικοί μου άνθρωποι.

Ε:Ποιο είναι το μότο σου;
Α:Ό,τι δε σε σκοτώνει σε κάνει πιο δυνατό.


Συνέντευξη: Στέλλα Σουρμελή

0 comments